تبلیغات
هنر هشتم - بایدها و نبایدها در روابط عمومی

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

پیوندهای روزانه

نویسندگان

جستجو



آمار وبلاگ



Admin Logo


بایدها و نبایدها در روابط عمومی
نویسنده :. فرهاد صفت -- دوشنبه 24 اسفند 1388-10:07 ب.ظ



 

۱-  مدیر روابط عمومی باید تحصیلات دانشگاهی مرتبط با روابط عمومی داشته باشد. 

۲- کارشناسان روابط عمومی باید تحصیلکرده های رشته روابط عمومی باشند با حداقل مدرک لیسانس. 

۳- خلاقیت باید سرلوحه فعالیت های روابط عمومی باشد. 

۴- چارت سازمانی روابط عمومی باید کارشناسی و منطبق بر اصول حرفه ای تهیه شود. 

۵- روابط عمومی الکترونیک باید هدف نهایی روابط عمومی باشد. 

۶- تنها مرجع فعالیت های ارتباطی و رسانه ای سازمان باید روابط عمومی باشد. 

۷- برنامه ریزی باید از اصول تفکیک ناپذر فعالیت های روابط عمومی باشد. 

۸- روابط عمومی باید ارتباط مستمر و بدون واسطه با مدیریت سازمان داشته باشد.  

۹- روابط عمومی نباید بازیچه ای بخش های دیگر سازمان قرار بگیرد.  

۱۰- روابط عمومی نباید انبار و سیاه چال افراد بی خاصیت و رده پایین سازمان باشد. 

۱۱- روابط عمومی نباید آچار فرانسه سازمان تلقی شود. 

۱۲- نباید روابط عمومی را بخش خدماتی و تشریفاتی سازمان انگاشت.